Reis mee met de Kwaakjes

Dag 16 Amsterdam

16-09-2012 Amsterdam

.......... En voordat we het wisten werden we na een kleine vijf uurtjes slapen gewekt voor het ontbijt, of eigenlijk een brunch, want Nederlandse tijd was het al elf uur. We zaten eigenlijk nog best vol van het avondeten, maar een omeletje, yoghurt en een broodje met kaas ging er toch wel in. Nog even snel voor de landing de enquête invullen en m'n dagboekje bijwerken. Boven Marken maakte we een bocht naar rechts en zagen zo in de verte Flevoland liggen. Ook de Arena konden we mooi zien liggen. En bijna drie kwartier eerder dan gepland stonden we weer met beide beentjes op de grond. Vanaf de F-pier was het een korte wandeling naar de bagageband zodat we nog even op onze koffers moesten wachten. Vervolgens eerst nog even met de trein en de metro de auto ophalen bij Credit Europe Bank. En daarna eerst even een heerlijk sterk bakje koffie bij Chris & Sita. Toch ook wel weer heerlijk om thuis te zijn hoor! En om drie uur was het dan echt zo ver. We zijn weer thuis! Wat een onvergetelijke reis!

Gerard Verbree

WElkom thuis

Rob & Rina

We zien elkaar morgen, welterusten voor nu.